نمیدانم کی نوشته ..

خرید بک لینک
از سال ۸۰ که مدرک لیسانسم را با معدلی بالا، از دانشگاه صنعتی شریف گرفتم تا سال ۱۳۸۴باید دائماً جواب دوستانم را میدادم که چرا فوق لیسانس نمیگیری. دو باری هم کنکور شرکت کردم و با رتبه خوب در دانشگاه خودم قبول شدم اما نرفتم. سال ۸۶ که کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه شریف گرفتم (با رتبه و معدل بالا) باز تا امروز، دوستان زیادی می پرسند که چرا دکترا نمیگیری…

پراکنده در جاهای مختلف جواب داده ام. اما گفتم یک پاسخ تفصیلی اینجا بنویسم…
صنایع غذایی ارومیه 90...

ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:18

صفحه بندی