صنایع غذایی ارومیه 90

خرید بک لینک
انشای جالب یه بچه دبستانی در مورد ازدواج هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده استحتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خال صنایع غذایی ارومیه 90...ادامه مطلب

ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 23 آذر 1404 ساعت: 21:01

دانـــستنی هـای جـالب در مـورد مــردم ژاپن  دانـــستنی هـای جـالب در مـورد مــردم ژاپنآیا میدانستید که در ژاپن خانه‌ی ویلایی تقریباً وجود ندارد؟آیا میدانستید که در ژاپن مردم اگر باغچه‌ی کوچک داشته باشند در آن ترب می‌کارند و اگر بزرگتر باشد برنج؟آیا میدانستید که ژاپنی‌ها اصلاً پس‌انداز نمی‌کنند؟آیا میدانستید که تورم در ژاپن منفی است؟آیا میدانستید که هر ژاپنی در هر شغلی که باشد به آن افتخار می کند؟آیا میدانستید که کارمندان ژاپنی اضافه کار نمی‌گیرند و متعهد هستند تا هر ساعتی لازم باشد در صنایع غذایی ارومیه 90...ادامه مطلب

ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 23 آذر 1404 ساعت: 21:01

سلام دوستان گلم

من یه تشکر خیلی بزرگ واستون بدهکارم از لطفی که بهم داشتین و با این که سر کلاس نبودم شرمندم کردین و بنده رو به عنوان مدیر وبلاگ انتخاب کردین.

امیدوارم بتونم مثل سیامک بیشترین خدمتو بهتون بکنم.

در ضمن انشاالله بعد از تاسوعا و عاشورا شروع به ثبت نام در انجمن علمی دانشجویی خودمون میکنیم,اونایی که علاقه دارن فعالیت کنن به اتاقمون در گروه قبلیمون مراجعه کنید.البته قبلا با خودم تماس بگیرین که اونجا باشم,خیلی ممنون

صنایع غذایی ارومیه 90...

ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال می‌کنید

برچسب: تشکر,تشکر از دوست,تشکر به انگلیسی,تشکر از خدا,تشکر از دوستان,تشکر از استاد,تشکر از ابراز همدردی,تشکر به زبان کردی,تشکر از همسر,تشکر از پدر و مادر, نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:18

از سال ۸۰ که مدرک لیسانسم را با معدلی بالا، از دانشگاه صنعتی شریف گرفتم تا سال ۱۳۸۴باید دائماً جواب دوستانم را میدادم که چرا فوق لیسانس نمیگیری. دو باری هم کنکور شرکت کردم و با رتبه خوب در دانشگاه خودم قبول شدم اما نرفتم. سال ۸۶ که کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه شریف گرفتم (با رتبه و معدل بالا) باز تا امروز، دوستان زیادی می پرسند که چرا دکترا نمیگیری…پراکنده در جاهای مختلف جواب داده ام. اما گفتم یک پاسخ تفصیلی اینجا بنویسم… صنایع غذایی ارومیه 90...ادامه مطلب

ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:18

آرامشــی می خواهــم از جنـس طلــوع تــو بـاشی و مــنتنهــــا مـن از خـوبـی هـای تـو تــو از خوبـی هـای مــن مــن بمـانـم وتــو و آن نسیــم صبـح گـاهیتــو بمــانی و مــن و شیـــدای نگـــاهیمـی دانـم ایـن اسـت آرامــش تنـــها خــدا باید کاری بکــند صنایع غذایی ارومیه 90...ادامه مطلب

ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:17

صفحه بندی