من یه تشکر خیلی بزرگ واستون بدهکارم از لطفی که بهم داشتین و با این که سر کلاس نبودم شرمندم کردین و بنده رو به عنوان مدیر وبلاگ انتخاب کردین.
امیدوارم بتونم مثل سیامک بیشترین خدمتو بهتون بکنم.
در ضمن انشاالله بعد از تاسوعا و عاشورا شروع به ثبت نام در انجمن علمی دانشجویی خودمون میکنیم,اونایی که علاقه دارن فعالیت کنن به اتاقمون در گروه قبلیمون مراجعه کنید.البته قبلا با خودم تماس بگیرین که اونجا باشم,خیلی ممنون
صنایع غذایی ارومیه 90...ما را در سایت صنایع غذایی ارومیه 90 دنبال میکنید
برچسب: تشکر,تشکر از دوست,تشکر به انگلیسی,تشکر از خدا,تشکر از دوستان,تشکر از استاد,تشکر از ابراز همدردی,تشکر به زبان کردی,تشکر از همسر,تشکر از پدر و مادر, نویسنده: بازدید: 43